piątek, 12 kwietnia 2013

Cytaty z mangi Dengeki Daisy 2


Dzisiaj cytaty z mojej ulubionej mangi Dengeki Daisy z volum'u 2 ;3 Teksty oczywiście rozbrajające xD

"Przestań przepraszać za każdą duperelę."
Kurosaki

"W sercu tornada nieszczęścia uśmiechnął się do ciebie los."
przyjaciółka Teru

"A co to za wypalony wrak człowieka?"
Miszczu


"A co, mam się uśmiechać? Wtedy wyglądałbym jak zboczeniec."
Kurosaki

"Tylko zbok uśmiecha się do dziewczyny właśnie wychodzącej z jego łazienki i pachnącej jak anioł!!!"
Kurosaki

"- Odpuść sobie te ściemy, zboczona stokroto, aż tu wyłażą twoje włochate myśli!
- Jakie, kurna, włochate?!"
Miszczu & Kurosaki

"No i jesteś ostro sfrustrowany seksualnie."
Miszczu

"Widzę tu czarny scenariusz."
Teru

"- Nie możliwe... Przyszedłeś... Zabrać mnie do domu?
- Ty jakaś głupia jesteś. Zabrać do domu? Chyba ci się w dupie poprzewracało! Myślałaś, że znosiłem cię za free?! To jest aresztowanie!"
Teru & Kurosaki

"Przestań gadać jak kopnięta hrabina."
Kurosaki

"- Daisy jest wspaniały. [...]
- A jeśli to tleniony, wredny szkolny woźny?"
Teru & Kurosaki

"WYŁYSIEJ, DRANIU!"
oczywiście Teru xd

"Właśnie usmażyła sobie wszystkie neurony."
Kiyoshi

" - [...] Chociaż myślałam, że wykrwawię się na śmierć.
- Daj spokój... Nie wybieram się na pogrzeb kogoś kto umarł od krwotoku z nosa."
Teru & friend

"Masz wybitne umiejętności manualne. Takiego zastosowania keczupu jeszcze nie znałem."
Kurosaki

" - Chyba źle się czujesz, Kurosaki. To znaczy... Jesteś jakiś nieswój... Znowu zacząłeś przepraszać...Coś się stało? Może zatrucie?
- Głupia. Wszystko dobrze."
Kurosaki (chyba ma własnie teru-teru) & Teru

" Przepraszam, ale nie przyszłam tu po poradę. Będę bardzo bezpośrednia, ale muszę zapytać...
- O czym chciałaś porozmawiać?
*BEZ OGRÓDEK*
- ...Czy jest pani kochanką Kurosakiego?
*OPLUWA HERBATKĄ I ZACZYNA WYCIERAĆ*
- BUA, CHA, CHA, CHA! Przepraszam, zakrztusiłam się! Za jakie grzechy miałabym być kochanką tego smarka?"
Riko & Teru

"Daisy, zakochałam się w nieodpowiednim facecie."
Teru

notka by

0 komentarze:

Prześlij komentarz