niedziela, 23 marca 2014

Cytaty z mangi 'Ścieżki Młodości 1' [aoharaido]



"Od tamtego czasu...gdy nasze spojrzenia się spotkały zawsze najpierw odwracaliśmy wzrok... aby zaraz potem... znowu na siebie patrzeć."
Yoshioka

"- Masz, wysusz się.
- ACH! Koszulka na w-f?
- Spokojnie, jest czysta. Tylko raz ją założyłem.
- COOO?! Czyli wcale nie jest czysta!"
Tanaka [Kou] & Yoshioka


"Mhm... Też mi odpowiedź... Następnym razem będę miała lepszą. Następnym razem..."
Yoshioka

"Ale...między nami nawet nic się nie zaczęło. Zupełnie nic."
Yoshioka


"Wygląda na to, że ignorowanie Makity przez pozostałe dziewczyny z klasy... zupełnie jej nie przeszkadza. Musi być silna. Ja nie potrafiłabym poradzić sobie z takim osamotnieniem."
Yoshioka

"Nigdy nie zrozumiem osób... którym nie przeszkadza samotność."
Yoshioka

"Niewiele ci trzeba do szczęścia! Właśnie dlatego te twoje przyjaciółki nie są wiele warte. Taka przyjaźń... jest tylko na pokaz. Żałosne..."
Kou

"Dlatego nie zaprzeczam, gdy wokół słyszę głosy... że jestem irytująca. Zamiast tego wolę żyć tak, by podobać się sobie samej."
Makita



"Dbałam tylko o to, by nie zostać sama. Zupełnie bagatelizowałam więzi emocjonalne takie jak budowanie bliskości lub zaufania. Tak naprawdę nic mnie z nimi nie łączyło."
Yoshioka

"Czyli... tak usilnie dążyłaś do tego celu, że wszystko inne po prostu przestało istnieć. Musiałaś być naprawdę zrozpaczona."
Kou

"Gdy dowiadujemy się czegoś, o czym wcześniej nie słyszeliśmy... możemy to wykorzystać jako wskazówkę w budowaniu własnej siły. Teraz to rozumiem."
Yoshioka

"Kou... choć patrzymy na siebie... dlaczego... mam wrażenie jakby on mnie nie widział?"
Yoshioka

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie miałam okazji czytać i na razie nie zamierzam kupować, chociaż sama manga ma śliczną kreskę. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, została nawet uznana za jedną z najlepszych mang shōjo zarekomendowanych przez specjalistów w dziedzinach mangi i publikacji. =^3^=

      Usuń