środa, 18 lutego 2015

Sygnatury z haiku w błękitach


Cześć, co u was? 
Mamy luty - mi zaczęły się ferie - wielu z was zapewne już skończyły. 
Kiedy potrzebowałam tej przerwy od nauki, to jej nie było, 
a kiedy powinnam się w naukę wdrożyć - wtedy właśnie zaczęły się ferie. 
Oklaski dla tych od oświaty -__-

Ale darujmy sobie takie bezcelowe rozkminy!
Oto sygnaturki z http://www.haiku.art.pl/o-haiku ♥


Wiem, że skoro jesteście tacy mili i składacie zamówienia, 
to powinnam wziąć się za nie, ale jak widzicie - lenistwo nie zna granic. 
Gomene~
Kyoko Iseki

+ wiem, że ta druga sygnatura jest traaagniczna i straaaszna,
ale gdyby były 3, to byłoby smutno trochę, nie?
nie wszystko zawsze w życiu wychodzi!!!

2 komentarze:

  1. Prześliczne! *Q*
    Ja jestem już niestety przy końcu moich ferii. >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka!
    Twój blog bardzo mi się spodobał, a odkryłam go dość niedawno.
    W uznaniu dla Twojej działalności, nominowałam Cię do LBA ;)
    Po szczegóły gry zapraszam na mojego bloga:
    http://onepieceyaoilove.blogspot.com/
    Życzę miłej zabawy!

    OdpowiedzUsuń