środa, 28 sierpnia 2013

Cytaty z anime 'Durarara!'


Dawno temu i nieprawda pisałam wam o notce z cytatach z anime DRRR ... potem karteczka na której je zapisywałam się zgubiła i przepraszałam was za to w co drugim wpisie :D Właśnie ją znalazłam. Oto cytaty:

"Nie powinno się oceniać ludzi bazując tylko na plotkach."

"- Jestem Ryugamine Mikado.
- Twoje imię kojarzy mi się z klimatyzacją."

"Chcę się odsunąć od innych, ale nie mogę znieść samotności."


"Krzywdzenie dziewczyn nie jest moim hobby. Dlatego moim hobby zostało deptanie ich telefonów."

"Zawsze gubi się ważne rzeczy, prawda? Na przykład nowiusieńką parasolkę. Nigdy nie zgubisz nic niepotrzebnego."

"Może po prostu nam się wydaje, że to co gubimy, jest ważniejsze niż wszystko inne."

"Dziwne, co? Nie pamiętam tego. Puste przestrzenie są dziwne. Kiedy coś zniknie, nie możesz sobie przypomnieć, co tam było... Coś tutaj było, prawda? Coś wielkiego."

"Często myślę o tym, jak ludzie tacy jak my w literaturze zawsze stanowimy słaby kontrast dla sław takich jak ty. Zawsze gdy pojawia się główny bohater posiadający jakieś moce, leżymy w kałuży krwi, aby uwydatnić jego moc. W porządku. Wszystko sprowadza się do tego, jak postrzegają nas potężni ludzie. To ustalone, więc nie za wiele możemy zrobić. Ale zawsze chciałem powiedzieć jedną rzecz. Jeśli pojawi się jakiś potwór, diabeł, android czy ninja... Wtedy chciałbym powiedzieć tylko jedną rzecz. Nie ignoruj drogówki, potworze. Powtórzę to. Zwykły potwór nie powinien lekceważyć drogówki."

"Jest w porządku tak jak jest."

"Nienawidzę normalnego życia. Chciałam żyć inaczej niż wszyscy."

"- Dlaczego?
- Bo świat nie jest taki okrutny jak ci się wydaje."

"Laleczka to osoba z zagranicy, którą spotkałem w Rosyjskim Sushi. Ma kolczyk w nosie."

"Wiecie... Coś mi tu nie pasuje. Ciekawe czemu ... Idę do Shinjuku zamordować Izayę."

"Uderzyłeś mnie w głowę, co nie? Wiesz, że możesz kogoś zabić, odpowiednio uderzając go w głowę, co nie? Skoro to wiesz, to znaczy, że próbowałeś mnie zabić, co nie? Więc nie powinieneś się skarżyć, bez względu na to, co ci zrobię, co nie?"

"Kłócicie się, bo jesteście głodni. Jedzcie i bądźcie pełni! Pełni marzeń! Ludzki żołądek jest fabryką marzeń! Uśmiech!"

"Gdyby rzeczywistość i fikcja były sobie równe, rzeczywistość, której nie potrzebujesz, mógłbyś nazywać fikcją."

"W każdym razie, kiedy raz zaakceptujesz ich istnienie, nagle odkrywasz wiele z nich. Przeklęte ostrza, wróżki i takie tam.."

"Czy ktoś, kto pragnie niemożliwej dla siebie rzeczywistości, jest w stanie kiedykolwiek ją osiągnąć, aby trwała wiecznie? Czy ta 'wieczność' stanie się częścią codzienności?"

" Inaczej mówiąc, nieważne czy żyje, czy nie, nie zmieni to twojego poczucia winy. Nie możesz od tego uciec. Przeszłość będzie cię prześladować, gdziekolwiek byś nie poszedł. Już zawsze i zawsze, i zawsze, i zawsze... Wiesz czemu? - Są samotne. Ludzka przeszłość i wspomnienia są niezwykle samotne."

8 komentarzy:

  1. Najbardziej z całej serii w pamięci wyryły mi się właśnie słowa Celty "Bo świat nie jest taki okrutny jak ci się wydaje." <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy odcinek i od razu tak wciąga i od razu takie fajne cytaty <3 ;)

      Usuń
  2. Durarara to jedno z moich ulubionych anime :) Miło było mi przeczytać te cytaty, bo serię skończyłam oglądać już dość dawno :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te anime, jedno z najlepszych :) Cytaty też świetne wybrałaś :)
    Pozdrawiam,
    Niko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, za komentarz i zajrzenie tutaj również :3

      Usuń
  4. Te cytaty przypominają mi anime DRRR ! a właśnie je oglądam .
    kocham je , jedno z najlepszych jakie widziałem .
    robię cosplay z shizuo <3

    OdpowiedzUsuń