wtorek, 27 sierpnia 2013

Plany lekcji z anime 'Fate/Zero'

Ohayo Minna! ;)
Z okazji nieuchronnie zbliżającej się szkoły specjalnie dla was postanowiłam zabrać się za robienie planów lekcji. Obecnie jestem zauroczona anime fate/zero i to właśnie z niego będą przyszłe notki. Piszcie z czego wy chcielibyście mieć plan lekcji! ^^ Do tego czasu będę je tworzyć według własnego uznania.

Lanser:


Szermierz:

Być może zrobię więcej planów lekcji z tego anime, bo mam niewykorzystane obrazki. Przeklinam reset komputera o którym wam pisałam, bo po ściągnięciu programów nie zmieniłam ustawień zapisywania obrazków i dopiero teraz zauważyłam, że w zapis obrazka był ustawiony na słabą jakość... tyle pracy w efekcie końcowym tak marnie wypada przez te przeklęte ustawienia... -.- Mówi się trudno..
No to czekam na wasze zamówienia ;)


Jak podoba się wam nowy szablon? :)
Na pewno mniej wystrzałowy niż poprzedni, ale ja takie uwielbiam. *.*
;33


Miau Narysovana Kyoko

4 komentarze:

  1. Jejku, jakie ładne :3
    Na pewno mi się teraz przydadzą c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! ^^
      Piszcie z jakiego anime chcielibyście, abym jeszcze zrobiła ;)

      Usuń
  2. Ja bym prosił z innego anime, a dokładniej z Toradory, Guilty Crowna, Sakurasou no Pet na Kanojo lub Mayo Chiki ^^ Z góry dzięki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wykonać w najbliższym czasie ! ^^

      Usuń