poniedziałek, 18 listopada 2013

4 komentarze:

  1. Wow! *O* baaardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy (。’▽’。)♡
      Mogą się nie podobać, ale ja tam lubię taki minimalizm, a nie kusso, nawalone wszystkiego aż nie wiadomo gdzie góra gdzie dół xD

      Usuń
  2. GC to wprawdzie nie moja bajka, anime raczej nie przypadło mi do gustu niemniej jednak nie można odmówić uroku bohaterom oraz kresce, więc plany lekcji wyszły naprawdę ładnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, przyznam, że mi też trudno było przebrnąć przez te anime, ale kreska i w szczególności muzyka nadrabiały - moim zdaniem - ułomność postaci z GC. W ogóle nie rozumiałam większości zachowań bohaterów. Lepiej mi się udawało utożsamić z postaciami drugoplanowymi niż głównymi. Dobrze, że był odcinek przed końcem wyjaśniającym dziwne zachowania Shu i w ogóle wiele rzeczy, bo bym nienawidziła go jeszcze po serii, a w sumie go polubiłam. Jednak anime spodobało mi się głównie przez ofiarę Inori, po za tym, ktoś te plany chciał i robiło mi się je z przyjemnością. :33 Nawet napisałam recenzję można ją przeczytać tutaj: http://passion-otaku.blogspot.com/2013/05/guilty-crown.html

      Usuń