środa, 20 listopada 2013

Cytaty z mangi 'Pandora Hearts 6'




" - Break... Czyli nawet ktoś taki jak ty ma przyjaciół...
- Czego się tak szczerzysz? Zaraz sprzedam ci kopa."
Oz i Xerxes

"Przypominał zranione zwierzę."
Reim o Breaku

"Oz jesteś doszczętnie głupi. Przecież sam mi powiedziałeś, że wystarczy być sobą!"
Alice


"I masz być z tego dumny! Raduj się z bycia tym, kim jesteś!
Wdrap się na najwyższy szczyt i z zachwytem wykrzycz, że jesteś moim sługusem."
Alice kopiąc Oza

"Nie wiem co to za utwór, ale ta melodia przywołuje wspomnienia."
Oz

"Nie chcę dla nikogo być ciężarem..."
Oz

"Nie chcę krzywdzić innych, by chronić siebie. To dla mnie zbyt duży ciężar."
Oz

"Nie da się żyć, nie sprawiając nikomu cierpienia, jasne?"
Lottie

"Powiedz! Ilu ludzi już zraniłeś takim zachowaniem?! Ty pieprzony samobójco!!!
[...] Naprawdę myślisz, że kogokolwiek ocalisz, poświęcając samego siebie?! 
Próbujesz w ten sposób ochronić jedynie swoje uczucia!
Poświęcasz się tylko po to, by dowartościować własne ego!!!
Nie masz pojęcia, jaki ból zadajesz tym, których opuszczasz!
A mimo to śmiesz twierdzić, że krzywdzenie innych to dla ciebie zbyt duży ciężar?!
Ubierasz to w piękne słówka, a w rzeczywistości zrzucasz brzemię na innych!
Ludzie, którzy się o ciebie troszczą i starają chronić...
muszą dźwigać za wszystko za ciebie...
ponieważ nie chcą cię stracić, a ty sam nie dbasz o swój los!
[...] Skoro lekceważysz własne życie, nie zasługujesz na to by chronić czyjekolwiek!
Machnąłeś na siebie ręką i zachowujesz się jak tragiczny bohater!
Masz zamiar dalej tak żyć? Żyć, raniąc siebie i bliskie ci osoby?!"
Elliot

"Czemu mu to powiedziałem? [...] Ale moje serce... stało się nagle jakieś lżejsze."
Oz

"Uczucia otaczających go ludzi... Teraźniejszość..
Jeżeli będzie wciąż to w sobie dusił, to pewnego dnia... ten ciężar go zmiażdży."
wujaszek Oskar

"- Alice... jak chcesz to potrafisz być bystra.
- Co to niby ma znaczyć?! Chcesz zrobić ze mnie głupka?!
- To miał być komplement."
Oz i Alice

"UŁAAAAAAAA! Łapy przy sobie!!! Te, dziewuszko, nie pozwalaj sobie! On należy do mnie! To mój niewolnik! Przestań się tak do niego kleić!"
Alice do Ady

"Jaki znowu "niewolnik" durny króliku?!"
Gilbert


Konbanwa~
Bardzo chciałam przygotować tę notkę głównie
dla masochistów czytających tego bloga,
aby sobie dokładnie, ze trzy razy, przeczytali epicką mowę
Elliota, która bardzo do mnie przemawia :)

2 komentarze:

  1. PH wprawdzie nie czytam, ale niektóre cytaty całkiem fajne. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam 7 tomów i choć na początku średnio mi się podobało, to teraz bardzo je lubię. Natomiast anime nie podoba mi się wcale, nawet do połowy nie doszłam xD :):)

      Usuń