wtorek, 11 listopada 2014

Cytaty z mangi 'Ścieżki Młodości 2' [aoharaido]


 "Pokazał mi język... co on, z podstawówki się urwał?"
Yoshioka Futaba

"Ludzie tak łatwo ulegają sugestiom."
Yoshioka Futaba

"Tak się cieszyłam, że zacznę z czystym kontem... ale już pierwszego dnia się potknęłam."
Yoshioka Futaba

"Jeśli chce się połączyć porozrzucane elementy, lepiej trzymać się pewnej zasady. Prościej jest napierw zebrać ich kilka, niż zastanawiać się nad pojedynczymi fragmentami."
Tanaka Youichi



"Nawet się nie spostrzeżesz... kiedy skończysz liceum. Dlatego nie pozwól, by cokolwiek cię ominęło."
Tanaka Youichi


"Czemu się tak martwisz? Nawet jeśli się poddasz, to i tak nikogo to nie obejdzie. Tak samo... jeśli będziesz dalej przeć naprzód, nikomu nic do tego. Przecież nic się jeszcze nie zaczęło... więc możesz robić, co chcesz."
Mabuchi Kou

"Jeśli naprawdę chcę, żeby coś się zmieniło... będę musiała się bardziej postarać... i sama zrobić pierwszy krok. Inaczej na zawsze pozostanę w miejscu."
Yoshioka Futaba

"Ale jeszcze się nie poddam!"
Yoshioka Futaba

"- AAAA! GUAAAAA! AAA! CZEMU ŁAZISZ NA GOLASA?!
- Jesteś pomylona..."
Kou i Futaba

"- Skoro nie jesz, to ja sobie wezmę.
- Zostawiłam ją sobie na później. A on ją zabrał...moją bezcenną... babeczkę... TY SKARLAŁY, ZAWSZONY... Nigdy ci tego nie zapomnę...!"
Aya Kominato i Makita Yuuri


"- Dlaczego waszym zdaniem, poczucie jedności jest takie ważne?
- [...] Gdy pewnego dnia przypomnimy sobie te czasy... i doświadczenia, które razem zdobywaliśmy, poczujemy znowu to samo ciepło. Będą to nasze 'miłe wspomnienia'."
Tanaka Youichi i Kou Mabuchi

"- Niesamowity z ciebie chłopak. Jesteś dobry we wszystkim czego tylko się tkniesz. Mnie nigdy nic aż tak nie wychodzi... nawet jeśli wkładam w to cały swój wysiłek."
Yoshioka Futaba

"To nie tak, że wszystko przychodzi mi z łatwością. Po prostu, jeśli coś spartolę... mam to gdzieś. Więc sprawiam wrażenie, że jestem panem własnego losu. A ty tak bardzo przejmujesz się każdym drobiazgiem."
Mabuchi Kou

"Wydajesz się taki samotny..."
Yoshioka Futaba

"Czym się przejmujesz? Czuję twój ciężar... dzięki czemu wiem, że na pewno tam jesteś."
Mabuchi Kou

"Zabrzmiało tak, jakby chciał mi powiedzieć, że mam pełne prawo tu być. To nawet miłe."
Yoshioka Futaba


"Nie pamiętam już, kiedy ostatnio... trzymałam za rękę przyjaciółkę."
Yoshioka Futaba

"Dobrze wiem, jak się żyje bez przyjaciół."
Yoshioka Futaba

"Niebo powoli się rozjaśnia. Trudno powiedzieć, czy to jeszcze noc, czy już poranek. Z jakiegoś powodu przypomina mi ciebie, Kou."
Yoshioka Futaba

"Oboje znajdujemy się gdzieś na granicy... między nocą i dniem."
Yoshioka Futaba

"W mojej pamięci na zawsze pozostanie wspomnienie tych chwil... kiedy wszyscy razem oglądaliśmy wschód słońca."
Yoshioka Futaba

"Wyglądasz na śpiącego. Wytrę ci buzię... jeśli się przypadkiem obślinisz."
Yoshioka Futaba


Witajcie.
Tą notkę robiłam baaardzo długo.
Głównie dlatego, że jestem wyjątkowo leniwa (nawet jak na mnie) ostatnimi czasy.
Jednakże AHR ma już 5 tomików u nas, a w najnowszych rozdziałach mangi
dzieją się niesamowite rzeczy *___* Nareszcie!
Tak więc miałam motywację by szybko skończyć i opublikować tę notkę.
No i oczywiście, kiedy mam zabrać się za lekcje, to przypomina mi się,
że mam bardzo dużo różnych rzeczy do zrobienia >__<
Miłego czytania.

~Kyoko Iseki~

2 komentarze:

  1. Nie czytałam, bo generalnie nie przepadam za romansami, ale bardzo podoba mi się kreska tej mangi. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow fajowe cytaty! <3


    P.S zapraszam do mnie:
    zdrada-ma-wiele-twarzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń