piątek, 14 listopada 2014

Cytaty z mangi 'Ścieżki Młodości 4' [aoharaido]


"No weź nie rycz! Wiesz, jakie to wkurzające?"
Kou Mabuchi

"Może już masz nas dość... ale ja... nie chcę cię stracić!"
Futaba Yoshioka

"Kou chyba nie potrafi mi wybaczyć [...] Gdy nasza matka trafiła do szpitala... dopiero co rozpocząłem staż jako nauczyciel. Nie byłem w stanie zbyt często dojeżdżać do Nagasaki, gdzie się przeprowadzili. Najtrudniej było mi patrzeć na mamę, która przy każdej wizycie stawała się coraz słabsza. Bałem się przekraczać próg sali. Przerażało mnie to. Jednak ktoś musiał codziennie znosić ten lęk... zupełnie sam."
Youichi Tanaka

"Gdy człowiek zaczyna się o kogoś troszczyć... przysparza mu to tylko problemów."
Kou Mabuchi

"Musiał przejść... przez taką noc, której ja nie umiem sobie nawet wyobrazić."
Futaba Yoshioka o Kou

"Ale myli się, jeśli sądzi, że wszystkich oszukał... Nieważne ile razy powtarza, że nie dba o cały świat... i tak nie da się ukryć, że jest miłym chłopakiem."
Futaba Yoshioka o Kou

"Niechaj blask mej wspaniałości rozświetli mroki twej mózgownicy."
Kominato Aya

"My staniemy się dla niego drogowskazami, dzięki którym się nie zagubi."
Futaba Yoshioka

" - Wracaj już do domu. [...] Jeszcze się zarazisz.
*Nie chcę jeszcze iść...*"
Kou Mabuchi i jego mama

"KIEDY? Kiedy trzeba było to zauważyć... żeby nie było za późno?"
Kou Mabuchi

"Przecież mamie jest smutno zawsze jeść samej."
mama Kou

"Mamo... Jak ja się POMYLIŁEM! Tak bardzo skupiłem się na jednym celu, że nie widziałem niczego poza nim... ale to był błąd. Nie potrafiłem dostrzec czegoś ważniejszego... póki nie było za późno."
Kou Mabuchi

"Boję się."
Kou Mabuchi

"A? To Yoshioka. [...] Biegnie do mnie z tą swoją miną."
Kou Mabuchi

"Zachowuje się trochę jak kot."
Yuuri Makita o Kou

"Panie psorzeeee, a Kou jest niegrzecznyyy! Nie chce otworzyć przed nami drzwi do swojego sercaaa! Ciągle wyczynia jakieś durnoty i ucieka! A te drzwi, które chcemy uchylić, zatrzaskuje nam przed nosem... Daję głowę, że założył kłódkę."
Futaba Yoshioka

"On po prostu zapomniał zamontować klamkę i zrobić dziurkę od klucza."
Youichi Tanaka

"Z całego serca pragnę cię zrozumieć. Czy to coś złego?"
Futaba Yoshioka

"Dlaczego tak bardzo zależy ci na tym, żeby się ze mną zadawać? Tobie, Kominato i całej reszcie? To naprawdę przerażające!"
Kou Mabuchi

"Już za późno! Jeżeli się tego boisz, to znaczy, że staliśmy się dla ciebie ważni! Myślisz, że znowu mógłbyś kogoś stracić i dlatego ogarnia cię lęk, prawda? [...] Twoja strata była ogromna... i nie potrafisz jej niczym zastąpić. Ale przecież to nie musi być jedna rzecz, prawda? Jeśli uda ci się zebrać dziesięć, a nawet sto takich mniejszych, to staną się wystarczającym powodem, żebyś się nie poddawał! Jeśli coś pokochasz lub nawet zaśmiejesz się ot tak, prosto z serca, nikt nie będzie cię za to obwiniał! A gdyby jednak znalazł się ktoś taki... to mu przywalę!"
Futaba Yoshioka

"Jeszcze mnie nie puszczaj!"
Kou Mabuchi


Dziękuję wszystkim za przeczytanie tej notki :3
w najnowszym rozdziale AHR wszystko się naprawiło ♥
umieram ze szczęścia ♥
eh... obym dożyła premiery 13 tomiku!

~Kyoko Iseki~

3 komentarze:

  1. Na pewno dożyjesz, zwłaszcza, że Waneko wydaje ekspresowym tempem. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tą serię :D Strasznie przeżywałam losy bohaterów ;.;
    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń